Blister set of two opening Presta , alloy, tubeless PINK valves with round base, long 45 mm, one spare valve core and one key
Προϊόν: | Χερούλια mountain bike |
Υλικό: | Μαλακό πλαστικό |
Διάσταση : | 125mm |
Εσωτερική διάμετρος : | 22,5mm |
Χαρακτηριστικά: | Με κλειστό άκρο |
Αεροθάλαμος για 6″ τροχό και με βαλβίδα 90 μοιρών.
- Υψηλές δυνατότητες διείσδυσης.
- Περιέχει Γραφίτη και MoS2.
- Απωθεί την υγρασία.
- Προστατεύει από την σκουριά.
- Μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε πολλά σημεία. Σπρέι με δυνατή παροχή προϊόντος.
Οδηγίες Χρήσης: Ανακινήστε καλά πριν την χρήση. Ψεκάστε το προϊόν και αφήστε το να δράσει.
Χερούλια από την WAG
Κατασκευασμένα από 2 υλικά
Ευχάριστο στην αφή
Κατάλληλο για χρήση σε όλους τους τύπους ποδηλάτων
Χερούλια από την WAG
Κατασκευασμένα από 2 υλικά
Ευχάριστο στην αφή
Κατάλληλο για χρήση σε όλους τους τύπους ποδηλάτων
Χερούλια από την WAG
Κατασκευασμένα από 2 υλικά
Ευχάριστο στην αφή
Κατάλληλο για χρήση σε όλους τους τύπους ποδηλάτων
Λάδι mineral για υδραυλικά συστήματα φρένων ποδηλάτων από την Force. Ιδανικό για Hayes φρένα. Είναι συμβατό με Shimano, MAGURA κ.λπ. |
Πλαστική τρόμπα σκελετού 90PSI / 6bar από τη Force. Αναστρέψιμη κεφαλή σχεδιασμένη για όλους τους τύπους βαλβίδων (FV, AV, DV) για όλες τις βαλβίδες. Διάσταση 230mm και με βάση για το σκελετό.
Καθρέπτης τιμονιού Mini από τη Force. Διατίθεται σε διάσταση 80x54mm. Είναι κατάλληλος για τοποθέτηση και στη δεξιά αλλά και στην αριστερή μεριά του τιμονιού και με ρυθμιζόμενη κλίση. Είναι σχεδιασμένος για τιμόνια με εσωτερική διάμετρο 18-20mm. |
- 2019 250 EXC Six Days TPI 2019 – IGNITION SYSTEM
- 2019 250 EXC TPI 2019 – IGNITION SYSTEM
- 2019 250 XC 2019 – IGNITION SYSTEM
- 2019 250 XC-W TPI 2019 – IGNITION SYSTEM
- 2019 300 EXC CKD 2019 – IGNITION SYSTEM
- 2019 300 EXC Six Days TPI 2019 – IGNITION SYSTEM
- 2019 300 EXC TPI 2019 – IGNITION SYSTEM
- 2019 300 XC 2019 – IGNITION SYSTEM
- 2019 300 XC-W TPI 2019 – IGNITION SYSTEM
- 2018 250 EXC 2018 – IGNITION SYSTEM
- 2018 250 EXC Six Days TPI 2018 – IGNITION SYSTEM
- 2018 250 EXC TPI 2018 – IGNITION SYSTEM
- 2018 250 XC 2018 – IGNITION SYSTEM
- 2018 250 XC-W 2018 – IGNITION SYSTEM
- 2018 250 XC-W TPI 2018 – IGNITION SYSTEM
- 2018 300 EXC 2018 – IGNITION SYSTEM
- 2018 300 EXC CKD 2018 – IGNITION SYSTEM
- 2018 300 EXC Six Days TPI 2018 – IGNITION SYSTEM
- 2018 300 EXC TPI 2018 – IGNITION SYSTEM
- 2018 300 XC 2018 – IGNITION SYSTEM
- 2018 300 XC-W 2018 – IGNITION SYSTEM
- 2018 300 XC-W Six Days 2018 – IGNITION SYSTEM
- 2017 250 EXC – IGNITION SYSTEM
- 2017 250 EXC – IGNITION SYSTEM
- 2017 250 EXC SIX-DAYS – IGNITION SYSTEM
- 2017 250 XC – IGNITION SYSTEM
- 2017 250 XC-W – IGNITION SYSTEM
- 2017 300 EXC – IGNITION SYSTEM
- 2017 300 EXC – IGNITION SYSTEM
- 2017 300 EXC CKD – IGNITION SYSTEM
- 2017 300 EXC SIX-DAYS – IGNITION SYSTEM
- 2017 300 XC – IGNITION SYSTEM
- 2017 300 XC-W – IGNITION SYSTEM
- 2017 300 XC-W SIX DAYS – IGNITION SYSTEM
- 2020 150 EXC TPI 2020 — ENGINE CASE
- 2020 150 EXC TPI 2020 — IGNITION SYSTEM
- 2019 125 XC-W 2019 — ENGINE CASE
- 2019 150 XC-W 2019 — ENGINE CASE
- 2019 150 XC-W 2019 — IGNITION SYSTEM
- 2019 250 EXC Six Days TPI 2019 — IGNITION SYSTEM
- 2019 250 EXC TPI 2019 — IGNITION SYSTEM
- 2019 250 XC 2019 — IGNITION SYSTEM
- 2019 250 XC-W TPI 2019 — IGNITION SYSTEM
- 2019 300 EXC CKD 2019 — IGNITION SYSTEM
- 2019 300 EXC Six Days TPI 2019 — IGNITION SYSTEM
- 2019 300 EXC TPI 2019 — IGNITION SYSTEM
- 2019 300 XC-W Six Days TPI 2019 — IGNITION SYSTEM
- 2019 300 XC-W TPI 2019 — IGNITION SYSTEM
- 2018 125 XC-W 2018 — ENGINE CASE
- 2018 150 XC-W 2018 — ENGINE CASE
- 2018 150 XC-W 2018 — IGNITION SYSTEM
- 2018 250 EXC 2018 — ENGINE CASE
- 2018 250 EXC 2018 — IGNITION SYSTEM
- 2018 250 EXC Six Days TPI 2018 — ENGINE CASE
- 2018 250 EXC Six Days TPI 2018 — IGNITION SYSTEM
- 2018 250 EXC TPI 2018 — ENGINE CASE
- 2018 250 EXC TPI 2018 — IGNITION SYSTEM
- 2018 250 XC 2018 — ENGINE CASE
- 2018 250 XC 2018 — IGNITION SYSTEM
- 2018 250 XC-W 2018 — ENGINE CASE
- 2018 250 XC-W 2018 — IGNITION SYSTEM
- 2018 250 XC-W TPI 2018 — ENGINE CASE
- 2018 250 XC-W TPI 2018 — IGNITION SYSTEM
- 2018 300 EXC 2018 — ENGINE CASE
- 2018 300 EXC 2018 — IGNITION SYSTEM
- 2018 300 EXC CKD 2018 — ENGINE CASE
- 2018 300 EXC CKD 2018 — IGNITION SYSTEM
- 2018 300 EXC Six Days TPI 2018 — ENGINE CASE
- 2018 300 EXC Six Days TPI 2018 — IGNITION SYSTEM
- 2018 300 EXC TPI 2018 — ENGINE CASE
- 2018 300 EXC TPI 2018 — IGNITION SYSTEM
- 2018 300 XC 2018 — ENGINE CASE
- 2018 300 XC 2018 — IGNITION SYSTEM
- 2018 300 XC-W 2018 — ENGINE CASE
- 2018 300 XC-W 2018 — IGNITION SYSTEM
- 2018 300 XC-W Six Days 2018 — ENGINE CASE
- 2018 300 XC-W Six Days 2018 — IGNITION SYSTEM
- 2017 125 XC-W — ENGINE CASE
- 2017 150 XC-W — ENGINE CASE
- 2017 150 XC-W — IGNITION SYSTEM
- 2017 250 EXC — ENGINE CASE
- 2017 250 EXC — ENGINE CASE
- 2017 250 EXC — IGNITION SYSTEM
- 2017 250 EXC — IGNITION SYSTEM
- 2017 250 EXC SIX-DAYS — ENGINE CASE
- 2017 250 EXC SIX-DAYS — IGNITION SYSTEM
- 2017 250 XC — ENGINE CASE
- 2017 250 XC — IGNITION SYSTEM
- 2017 250 XC-W — ENGINE CASE
- 2017 250 XC-W — IGNITION SYSTEM
- 2017 300 EXC — ENGINE CASE
- 2017 300 EXC — ENGINE CASE
- 2017 300 EXC — IGNITION SYSTEM
- 2017 300 EXC — IGNITION SYSTEM
- 2017 300 EXC CKD — ENGINE CASE
- 2017 300 EXC CKD — IGNITION SYSTEM
- 2017 300 EXC SIX-DAYS — ENGINE CASE
- 2017 300 EXC SIX-DAYS — IGNITION SYSTEM
- 2017 300 XC — ENGINE CASE
- 2017 300 XC — IGNITION SYSTEM
- 2017 300 XC-W — ENGINE CASE
- 2017 300 XC-W — IGNITION SYSTEM
- 2017 300 XC-W SIX DAYS — ENGINE CASE
- 2017 300 XC-W SIX DAYS — IGNITION SYSTEM
- 2017 FREERIDE 250 R — IGNITION SYSTEM
- 2017 FREERIDE 250 R — IGNITION SYSTEM
- 2016 200 EXC (AU) — IGNITION SYSTEM
- 2016 200 EXC (EU) — IGNITION SYSTEM
- 2016 200 XC-W (US) — IGNITION SYSTEM
- 2016 250 EXC (AU) — IGNITION SYSTEM
- 2016 250 EXC (EU) — IGNITION SYSTEM
- 2016 250 EXC SIX-DAYS (EU) — IGNITION SYSTEM
- 2016 250 XC (US/EU) — IGNITION SYSTEM
- 2016 250 XC-W (US) — IGNITION SYSTEM
- 2016 300 EXC (AU) — IGNITION SYSTEM
- 2016 300 EXC (EU) — IGNITION SYSTEM
- 2016 300 EXC SIX-DAYS (EU) — IGNITION SYSTEM
- 2016 300 XC (US/EU) — IGNITION SYSTEM
- 2016 300 XC-W (US) — IGNITION SYSTEM
- 2016 FREERIDE 250 R (EU) — IGNITION SYSTEM
- 2015 200 EXC (AU) — IGNITION SYSTEM
- 2015 200 EXC (EU) — IGNITION SYSTEM
- 2015 200 XC-W (US) — IGNITION SYSTEM
- 2015 250 EXC SIX-DAYS (EU) — IGNITION SYSTEM
- 2015 250 EXC (AU) — IGNITION SYSTEM
- 2015 250 EXC (EU) — IGNITION SYSTEM
- 2015 250 EXC FACTORY EDITION (EU) — IGNITION SYSTEM
- 2015 250 XC (US/EU) — IGNITION SYSTEM
- 2015 250 XC-W (US) — IGNITION SYSTEM
- 2015 300 EXC SIX-DAYS (EU) — IGNITION SYSTEM
- 2015 300 EXC (AU) — IGNITION SYSTEM
- 2015 300 EXC (EU) — IGNITION SYSTEM
- 2015 300 EXC CKD (BR) — IGNITION SYSTEM
- 2015 300 EXC FACTORY EDITION (EU) — IGNITION SYSTEM
- 2015 300 XC (US/EU) — IGNITION SYSTEM
- 2015 300 XC-W (US) — IGNITION SYSTEM
- 2015 300 XC-W SIX DAYS (US) — IGNITION SYSTEM
- 2015 FREERIDE 250 R (AU) — IGNITION SYSTEM
- 2015 FREERIDE 250 R (EU) — IGNITION SYSTEM
- 2015 FREERIDE 250 R (US) — IGNITION SYSTEM
- 2014 200 EXC (AU) — IGNITION SYSTEM
- 2014 200 EXC (EU) — IGNITION SYSTEM
- 2014 200 XC-W (US) — IGNITION SYSTEM
- 2014 250 EXC SIX-DAYS (EU) — IGNITION SYSTEM
- 2014 250 EXC (AU) — IGNITION SYSTEM
- 2014 250 EXC (EU) — IGNITION SYSTEM
- 2014 250 XC (US/EU) — IGNITION SYSTEM
- 2014 250 XC-W (US) — IGNITION SYSTEM
- 2014 300 EXC SIX-DAYS (EU) — IGNITION SYSTEM
- 2014 300 EXC (AU) — IGNITION SYSTEM
- 2014 300 EXC (EU) — IGNITION SYSTEM
- 2014 300 XC (US/EU) — IGNITION SYSTEM
- 2014 300 XC-W (US) — IGNITION SYSTEM
- 2014 300 XC-W SIX DAYS (US) — IGNITION SYSTEM
- 2014 FREERIDE 250 R (EU) — IGNITION SYSTEM
- 2013 200 EXC (AUS) — IGNITION SYSTEM
- 2013 200 EXC (EU) — IGNITION SYSTEM
- 2013 200 XC-W (USA) — IGNITION SYSTEM
- 2013 250 EXC SIX-DAYS (EU) — IGNITION SYSTEM
- 2013 250 EXC (AUS) — IGNITION SYSTEM
- 2013 250 EXC (EU) — IGNITION SYSTEM
- 2013 250 XC (USA/EU) — IGNITION SYSTEM
- 2013 250 XC-W (USA) — IGNITION SYSTEM
- 2013 300 EXC SIX-DAYS (EU) — IGNITION SYSTEM
- 2013 300 EXC (AUS) — IGNITION SYSTEM
- 2013 300 EXC (EU) — IGNITION SYSTEM
- 2013 300 XC (USA/EU) — IGNITION SYSTEM
- 2013 300 XC-W (USA) — IGNITION SYSTEM
- 2012 250 EXC SIX-DAYS (EU) — IGNITION SYSTEM
- 2012 250 EXC (AUS) — IGNITION SYSTEM
- 2012 250 EXC (EU) — IGNITION SYSTEM
- 2012 250 XC (USA/EU) — IGNITION SYSTEM
- 2012 250 XC-W (USA) — IGNITION SYSTEM
- 2012 300 EXC SIX-DAYS (EU) — IGNITION SYSTEM
- 2012 300 EXC (AUS) — IGNITION SYSTEM
- 2012 300 EXC (EU) — IGNITION SYSTEM
- 2012 300 XC (USA/EU) — IGNITION SYSTEM
- 2012 300 XC-W (USA) — IGNITION SYSTEM
- 2011 250 EXC SIX-DAYS (EU) — IGNITION SYSTEM
- 2011 250 EXC (AUS) — IGNITION SYSTEM
- 2011 250 EXC (EU) — IGNITION SYSTEM
- 2011 250 EXC FACTORY EDIT (EU) — IGNITION SYSTEM
- 2011 250 XC (USA/EU) — IGNITION SYSTEM
- 2011 250 XC-W (USA) — IGNITION SYSTEM
- 2011 300 EXC (AUS) — IGNITION SYSTEM
- 2011 300 EXC (EU) — IGNITION SYSTEM
- 2011 300 EXC FACTORY EDIT (EU) — IGNITION SYSTEM
- 2011 300 EXC-E SIX-DAYS (EU) — IGNITION SYSTEM
- 2011 300 XC (USA/EU) — IGNITION SYSTEM
- 2011 300 XC-W (USA) — IGNITION SYSTEM
- 2010 250 EXC (AUS) — IGNITION SYSTEM
- 2010 250 EXC E-STARTER (EU) — IGNITION SYSTEM
- 2010 250 XC (USA) — IGNITION SYSTEM
- 2010 250 XC-W (USA) — IGNITION SYSTEM
- 2010 300 EXC (AUS) — IGNITION SYSTEM
- 2010 300 EXC (EU) — IGNITION SYSTEM
- 2010 300 EXC-E SIX-DAYS (EU) — IGNITION SYSTEM
- 2010 300 XC (USA) — IGNITION SYSTEM
- 2010 300 XC-W (USA) — IGNITION SYSTEM
- 2009 250 EXC (AUS) — IGNITION SYSTEM
- 2009 250 XC-W (ZA) — IGNITION SYSTEM
- 2009 300 EXC (AUS) — IGNITION SYSTEM
- 2009 300 EXC (EU) — IGNITION SYSTEM
- 2009 300 EXC SIX-DAYS (EU) — IGNITION SYSTEM
- 2009 300 XC-W (ZA) — IGNITION SYSTEM
- 2020 250 EXC Six Days TPI 2020 – ENGINE CASE
- 2020 250 EXC Six Days TPI 2020 – IGNITION SYSTEM
- 2020 250 EXC TPI 2020 – ENGINE CASE
- 2020 250 EXC TPI 2020 – IGNITION SYSTEM
- 2020 300 EXC Six Days TPI 2020 – ENGINE CASE
- 2020 300 EXC Six Days TPI 2020 – IGNITION SYSTEM
- 2020 300 EXC TPI 2020 – ENGINE CASE
- 2020 300 EXC TPI 2020 – IGNITION SYSTEM
- 2020 300 EXC TPI ERZBERGRODEO 2020 – ENGINE CASE
- 2020 300 EXC TPI ERZBERGRODEO 2020 – IGNITION SYSTEM
- 2020 300 XC TPI 2020 – ENGINE CASE
- 2020 300 XC TPI 2020 – IGNITION SYSTEM
- 2020 300 XC-W Six Days TPI 2020 – ENGINE CASE
- 2020 300 XC-W Six Days TPI 2020 – IGNITION SYSTEM
- 2020 300 XC-W TPI 2020 – ENGINE CASE
- 2020 300 XC-W TPI 2020 – IGNITION SYSTEM
- 2019 250 EXC Six Days TPI 2019 – ENGINE CASE
- 2019 250 EXC TPI 2019 – ENGINE CASE
- 2019 250 XC 2019 – ENGINE CASE
- 2019 250 XC-W TPI 2019 – ENGINE CASE
- 2019 300 EXC CKD 2019 – ENGINE CASE
- 2019 300 EXC Six Days TPI 2019 – ENGINE CASE
- 2019 300 EXC TPI 2019 – ENGINE CASE
- 2019 300 XC 2019 – ENGINE CASE
- 2019 300 XC 2019 – IGNITION SYSTEM
- 2019 300 XC-W Six Days TPI 2019 – ENGINE CASE
- 2019 300 XC-W TPI 2019 – ENGINE CASE
Ελαστικά ποδηλάτου Hakuba 26×1.95.
Κατάλληλο για χρήση σε άσφαλτο και χώμα.
Ελαστικά ποδηλάτου Hakuba 26×1.95.
Οικονομικό ελαστικό 26 ιντσών με άριστες προδιαγραφές πρόσφυσης κατάλληλο τόσο για χρήση σε άσφαλτο αλλα και σε χώμα, που ταιριάζει σε όλες τις ανάγκες σας και μπορείτε να κάνετε ποδήλατό με απόλυτη ασφάλεια!
Συμβατό για ποδήλατα πόλης αλλα και ΜΤΒ.
ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
Σετ αυτοκόλλητες ταινίες τιμονιού κούρσας “EVA” από τη Force. Κατασκευασμένες από υλικό EVA (Ethylene-Vinyl Acetate) με αφρώδη υφή για μαλακή και άνετη λαβή. Είναι αντιολισθητικές και ταιριάζουν σε όλα τα γυριστά τιμόνια. Στη συσκευασία συμπεριλαμβάνονται αυτοκόλλητα για την αρχή της τοποθέτησης και τάπες για το τιμόνι. |
ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
Σετ αυτοκόλλητες ταινίες τιμονιού κούρσας “EVA” από τη Force. Κατασκευασμένες από υλικό EVA (Ethylene-Vinyl Acetate) με αφρώδη υφή για μαλακή και άνετη λαβή. Είναι αντιολισθητικές και ταιριάζουν σε όλα τα γυριστά τιμόνια. Στη συσκευασία συμπεριλαμβάνονται αυτοκόλλητα για την αρχή της τοποθέτησης και τάπες για το τιμόνι. |
ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
Σετ αυτοκόλλητες ταινίες τιμονιού κούρσας “EVA” από τη Force. Κατασκευασμένες από υλικό EVA (Ethylene-Vinyl Acetate) με αφρώδη υφή για μαλακή και άνετη λαβή. Είναι αντιολισθητικές και ταιριάζουν σε όλα τα γυριστά τιμόνια. Στη συσκευασία συμπεριλαμβάνονται αυτοκόλλητα για την αρχή της τοποθέτησης και τάπες για το τιμόνι. |
ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
Σετ αυτοκόλλητες ταινίες τιμονιού κούρσας “EVA” από τη Force. Κατασκευασμένες από υλικό EVA (Ethylene-Vinyl Acetate) με αφρώδη υφή για μαλακή και άνετη λαβή. Είναι αντιολισθητικές και ταιριάζουν σε όλα τα γυριστά τιμόνια. Στη συσκευασία συμπεριλαμβάνονται αυτοκόλλητα για την αρχή της τοποθέτησης και τάπες για το τιμόνι. |
Παιδικά ποδηλατικά γάντια 3 δαχτύλων της Force σε μπλε ροζ με σχέδιο λυκάκι. Όλη η παλάμη έχει μαλακά ένθετα για άνεση. Διαθέτει αντανακλαστικά λογότυπα Force.
Παιδικά ποδηλατικά γάντια 3 δαχτύλων της Force σε μπλε με σχέδιο λυκάκι. Όλη η παλάμη έχει μαλακά ένθετα για άνεση. Διαθέτει αντανακλαστικά λογότυπα Force. Υλικό κατασκευής 82% polyester, 18% elastane.
The New Air Filter spherical protector solves an issue with the latest generation of KTM and Husqvarna’s. Because of the design on the air filter cage has a risk of piercing through the air filter over time. The Air Filter protector will help you prolong the life of your foam filter and prevent a catastrophic failure from dirt ingestion
This does not include the Air Filter cage, only the spherical plastic protection!!
The plastic tip presses right against the center of your filter. Anyone that has installed a filter into one of these cages can tell you it’s a tight fit and you can easily see how damage can be done to the inside of the foam filter without you even noticing. We have seen plenty of these filters become damaged by this simple plastic protrusion at the top of the cage.
ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
Σετ αυτοκόλλητες ταινίες τιμονιού κούρσας “EVA” από τη Force. Κατασκευασμένες από υλικό EVA (Ethylene-Vinyl Acetate) με αφρώδη υφή για μαλακή και άνετη λαβή. Είναι αντιολισθητικές και ταιριάζουν σε όλα τα γυριστά τιμόνια. Στη συσκευασία συμπεριλαμβάνονται αυτοκόλλητα για την αρχή της τοποθέτησης και τάπες για το τιμόνι. |
Πλήρως περιστρεφόμενος καθρέπτης 360ᵒ. Είναι κατάλληλος και για τις δύο πλευρές του τιμονιού. Η βάση του είναι σιλικονούχα universal και μπορεί να τοποθετηθεί σε όλους τους τύπους τιμονιών. Διάσταση 65mm και βάρος 29gr.
Καθρέπτης τιμονιού ρυθμιζόμενος από τη Force. Σε χρώμα μαύρο με διάσταση 115x80mm. Είναι κατάλληλος για τοποθέτηση στη δεξιά αλλά και στην αριστερή μεριά του τιμονιού και με κλίση ρυθμιζόμενη. Σχεδιασμένος για τιμόνια με εσωτερική διάμετρο 18-20mm και βάρος 84gr.
Παιδικά ποδηλατικά γάντια 3 δαχτύλων της Force σε μπλε με σχέδιο λυκάκι. Όλη η παλάμη έχει μαλακά ένθετα για άνεση. Διαθέτει αντανακλαστικά λογότυπα Force. Υλικό κατασκευής 82% polyester, 18% elastane.
Unisex Compression γκέτες από την Force.
Από 80% polyamide, 14% polypropylene siltex και 6% elastane.
Ιδανικό για κάθε τύπο άθλησης και με ενισχυμένο “παχύ” υλικό από τον αστράγαλο μέχρι και το γόνατο για περισσότερη προστασία
Προϊόν: | Force Compress |
Μέγεθος: | Small / Medium (33cm) // Large /X-Large (36cm) |
Χρώμα: | Μαύρο / Γκρι |
Υλικό: | 80% polyamide, 14% polypropylene siltex 6% |
Χαρακτηριστικά: | Το υλικό επιτρέπει την αναπνοή |
Προστατεύουν από μελανιές | |
Ενισχυμένη προστασία στους αστραγάλους και στα γόνατα | |
Unisex Compression γκέτες από την Force.
Από 80% polyamide, 14% polypropylene siltex και 6% elastane.
Ιδανικό για κάθε τύπο άθλησης και με ενισχυμένο “παχύ” υλικό από τον αστράγαλο μέχρι και το γόνατο για περισσότερη προστασία.
Unisex Μανίκια σε μαύρο χρώμα της Force. Tο υλικό κατασκευής είναι αντιβακτηριακό για να προστατεύεται το δέρμα από τα παράγωγα του ιδρώτα.
ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
Προϊόν: | FORCE knitted Black |
Σύνθεση: | 54% polyamide, 38% polyester, 8% elastane |
Χαρακτηριστικά: | Πιο φαρδύ στο πάνω μέρος για καλύτερο κράτημα |
Unisex | |
Πολύ ζεστά |
Το DX11 Chain Spray είναι ένα συνθετικό λιπαντικό αλυσίδας. Η μοναδική, υδατοαπωθητική σύνθεση διεισδύει βαθιά στους κρίκους της αλυσίδας και αφήνει ένα προστατευτικό στρώμα. Το DX11 είναι εξαιρετικά συγκολλητικό και δεν πέφτει. Παρέχει τέλεια προστασία από τη διάβρωση και τη φθορά, μειώνει την τριβή και είναι καθαρό στη χρήση. Το DX 11 Chain Spray είναι κατάλληλο για υψηλά επίπεδα απόδοσης σε ανοιχτές αλυσίδες O-/X-/Z-ring σε μοτοσικλέτες Road και Off Road.
ΤΥΠΟΣ | ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗΣ | ΜΟΝΤΕΛΟ | ΧΡΟΝΟΛΟΓΙΑ |
---|---|---|---|
Μοτοσυκλέτες | BETA | XTRAINER 250 2T | 2018 |
Μοτοσυκλέτες | BETA | XTRAINER 250 2T | 2019 |
Μοτοσυκλέτες | BETA | XTRAINER 250 2T | 2020 |
Μοτοσυκλέτες | BETA | XTRAINER 250 2T | 2021 |
Μοτοσυκλέτες | BETA | XTRAINER 250 2T | 2022 |
Μοτοσυκλέτες | BETA | XTRAINER 250 2T | 2023 |
Μοτοσυκλέτες | BETA | XTRAINER 300 | 2015 |
Μοτοσυκλέτες | BETA | XTRAINER 300 | 2016 |
Μοτοσυκλέτες | BETA | XTRAINER 300 | 2017 |
Μοτοσυκλέτες | BETA | XTRAINER 300 | 2018 |
Μοτοσυκλέτες | BETA | XTRAINER 300 | 2019 |
Μοτοσυκλέτες | BETA | XTRAINER 300 | 2020 |
Μοτοσυκλέτες | BETA | XTRAINER 300 | 2021 |
Μοτοσυκλέτες | BETA | XTRAINER 300 | 2022 |
Μοτοσυκλέτες | BETA | XTRAINER 300 | 2023 |
Μοτοσυκλέτες | YAMAHA | XT225 | 1992 |
Μοτοσυκλέτες | YAMAHA | XT225 | 1993 |
Μοτοσυκλέτες | YAMAHA | XT225 | 1994 |
Μοτοσυκλέτες | YAMAHA | XT225 | 1995 |
Μοτοσυκλέτες | YAMAHA | XT225 | 1996 |
Μοτοσυκλέτες | YAMAHA | XT225 | 1997 |
Μοτοσυκλέτες | YAMAHA | XT225 | 1998 |
Μοτοσυκλέτες | YAMAHA | XT225 | 1999 |
Μοτοσυκλέτες | YAMAHA | XT225 | 2000 |
Παπι | SUZUKI | ADDRESS 125 | 2007 |
Παπι | SUZUKI | ADDRESS 125 | 2008 |
Παπι | SUZUKI | ADDRESS 125 | 2009 |
Παπι | SUZUKI | ADDRESS 125 | 2010 |
Παπι | SUZUKI | ADDRESS 125 | 2011 |
Παπι | SUZUKI | ADDRESS 125 | 2012 |
Παπι | SUZUKI | ADDRESS 125 | 2013 |
Το Action Fluid Spray είναι ένα υψηλής ποιότητας αφρώδες λάδι φίλτρου αέρα σε ένα εύχρηστο δοχείο ψεκασμού. Είναι κατάλληλο για χρήση αφού το Action Fluid Spray είναι ένα υψηλής ποιότητας αφρώδες λάδι φίλτρου αέρα σε ένα εύχρηστο δοχείο ψεκασμού. Είναι κατάλληλο για χρήση μετά τον καθαρισμό του αφρώδους φίλτρου αέρα με το Action Cleaner.
Χρησιμοποιήστε το μόνο σε καλά αεριζόμενο χώρο, κατά προτίμηση στο ύπαιθρο. Φοράτε προστατευτικά γάντια και γυαλιά ασφαλείας!
Συμβατό με:
ΤΥΠΟΣ | ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗΣ | ΜΟΝΤΕΛΟ | ΧΡΟΝΟΛΟΓΙΑ |
---|---|---|---|
Μοτοσυκλέτες | BETA | XTRAINER 250 2T | 2018 |
Μοτοσυκλέτες | BETA | XTRAINER 250 2T | 2019 |
Μοτοσυκλέτες | BETA | XTRAINER 250 2T | 2020 |
Μοτοσυκλέτες | BETA | XTRAINER 250 2T | 2021 |
Μοτοσυκλέτες | BETA | XTRAINER 250 2T | 2022 |
Μοτοσυκλέτες | BETA | XTRAINER 250 2T | 2023 |
Μοτοσυκλέτες | BETA | XTRAINER 300 | 2015 |
Μοτοσυκλέτες | BETA | XTRAINER 300 | 2016 |
Μοτοσυκλέτες | BETA | XTRAINER 300 | 2017 |
Μοτοσυκλέτες | BETA | XTRAINER 300 | 2018 |
Μοτοσυκλέτες | BETA | XTRAINER 300 | 2019 |
Μοτοσυκλέτες | BETA | XTRAINER 300 | 2020 |
Μοτοσυκλέτες | BETA | XTRAINER 300 | 2021 |
Μοτοσυκλέτες | BETA | XTRAINER 300 | 2022 |
Μοτοσυκλέτες | BETA | XTRAINER 300 | 2023 |
Air filter KTM EXC ‘12-’16 (77206015000) HFF5018 Enduro Expert 5018EE
Fitment:
- 2015 500 EXC EUROPE
- 2015 500 EXC SIX DAYS EUROPE
- 2015 500 EXC USA
- 2015 500 XC-W USA
- 2015 85 SX 17/14 EUROPE
- 2015 85 SX 19/16 EUROPE
- 2015 85 SXS 17/14 USA
- 2015 85 SXS 19/16 USA
- 2016 125 EXC EUROPE
- 2016 125 EXC SIX-DAYS EUROPE
- 2016 200 EXC AUSTRALIA
- 2016 200 EXC EUROPE
- 2016 200 XC-W USA
- 2016 250 EXC AUSTRALIA
- 2016 250 EXC EUROPE
- 2016 250 EXC-F AUSTRALIA
- 2016 250 EXC-F CKD BRAZIL
- 2016 250 EXC-F EUROPE
- 2016 250 EXC-F SIX DAYS EUROPE
- 2016 250 EXC SIX-DAYS EUROPE
- 2016 250 SX EUROPE
- 2016 250 SX USA
- 2016 250 XC EU, US
- 2016 250 XCF-W USA
- 2016 250 XC-W USA
- 2016 300 EXC AUSTRALIA
- 2016 300 EXC CKD BRAZIL
- 2016 300 EXC EUROPE
- 2016 300 EXC SIX-DAYS EUROPE
- 2016 300 XC EU, US
- 2016 300 XC-W SIX DAYS USA
- 2016 300 XC-W USA
- 2016 350 EXC-F AUSTRALIA
- 2016 350 EXC-F CKD BRAZIL
- 2016 350 EXC-F EUROPE
- 2016 350 EXC-F SIX DAYS EUROPE
- 2016 350 EXC-F USA
- 2016 350 XCF-W SIX DAYS USA
- 2016 350 XCF-W USA
- 2016 450 EXC AUSTRALIA
- 2016 450 EXC EUROPE
- 2016 450 EXC SIX DAYS EUROPE
- 2016 450 XC-W USA
- 2016 500 EXC AUSTRALIA
- 2016 500 EXC EUROPE
- 2016 500 EXC SIX DAYS EUROPE
- 2016 500 EXC SIX DAYS USA
- 2016 500 EXC USA
- 2016 500 XC-W USA
- 2016 85 SX 17/14 EUROPE
- 2016 85 SX 19/16 EUROPE
- 2017 85 SX 17/14 EUROPE
- 2017 85 SX 19/16 EUROPE
- 2011 125 SX EUROPE
- 2011 150 SX EUROPE
- 2011 150 XC USA
- 2011 250 SX EUROPE
- 2011 250 SX-F EUROPE
- 2011 250 SX-F MUSQUIN REPLICA EUROPE
- 2011 250 SX-F USA
- 2011 250 XC EU, US
- 2011 250 XC-F USA
- 2011 300 XC EU, US
- 2011 350 SX-F CAIROLI REPLICA EUROPE
- 2011 350 SX-F EUROPE
- 2011 350 SX-F USA
- 2011 350 XC-F USA
- 2011 450 SX-F EUROPE
- 2011 450 SX-F USA
- 2012 125 EXC EUROPE
- 2012 125 EXC SIX-DAYS EUROPE
- 2012 125 SX EUROPE
- 2012 150 SX EUROPE
- 2012 150 XC USA
- 2012 200 EXC AUSTRALIA
- 2012 200 EXC EUROPE
- 2012 200 XC-W USA
- 2012 250 EXC AUSTRALIA
- 2012 250 EXC EUROPE
- 2012 250 EXC-F AUSTRALIA
- 2012 250 EXC-F EUROPE
- 2012 250 EXC-F SIX DAYS EUROPE
- 2012 250 EXC SIX-DAYS EUROPE
- 2012 250 SX EUROPE
- 2012 250 SX-F EUROPE
- 2012 250 SX-F ROCZEN REPLICA EUROPE
- 2012 250 SX-F USA
- 2012 250 XC EU, US
- 2012 250 XC-F USA
- 2012 250 XCF-W USA
- 2012 250 XC-W USA
- 2012 300 EXC AUSTRALIA
- 2012 300 EXC EUROPE
- 2012 300 EXC SIX-DAYS EUROPE
- 2012 300 XC EU, US
- 2012 300 XC-W USA
- 2012 350 EXC-F AUSTRALIA
- 2012 350 EXC-F EUROPE
- 2012 350 EXC-F SIX DAYS EUROPE
- 2012 350 EXC-F USA
- 2012 350 SX-F CAIROLI REPLICA EUROPE
- 2012 350 SX-F EUROPE
- 2012 350 SX-F USA
- 2012 350 XC-F USA
- 2012 350 XCF-W USA
- 2012 450 EXC AUSTRALIA
- 2012 450 EXC EUROPE
- 2012 450 EXC SIX DAYS EUROPE
- 2012 450 SMR EUROPE
- 2012 450 SX-F EUROPE
- 2012 450 SX-F FACT.REPL. USA
- 2012 450 SX-F USA
- 2012 450 XC-W USA
- 2012 500 EXC AUSTRALIA
- 2012 500 EXC EUROPE
- 2012 500 EXC SIX DAYS EUROPE
- 2012 500 EXC USA
- 2012 500 XC-W USA
- 2013 125 EXC EUROPE
- 2013 125 EXC SIX-DAYS EUROPE
- 2013 125 SX EUROPE
- 2013 125 SX USA
- 2013 150 SX EUROPE
- 2013 150 SX USA
- 2013 150 XC USA
- 2013 200 EXC AUSTRALIA
- 2013 200 EXC EUROPE
- 2013 200 XC-W USA
- 2013 250 EXC AUSTRALIA
- 2013 250 EXC EUROPE
- 2013 250 EXC-F AUSTRALIA
- 2013 250 EXC-F EUROPE
- 2013 250 EXC-F SIX DAYS EUROPE
- 2013 250 EXC SIX-DAYS EUROPE
- 2013 250 SX EUROPE
- 2013 250 SX-F EUROPE
- 2013 250 SX-F USA
- 2013 250 SX USA
- 2013 250 XC EU, US
- 2013 250 XC-F USA
- 2013 250 XCF-W USA
- 2013 250 XC-W USA
- 2013 300 EXC AUSTRALIA
- 2013 300 EXC EUROPE
- 2013 300 EXC SIX-DAYS EUROPE
- 2013 300 XC EU, US
- 2013 300 XC-W USA
- 2013 350 EXC-F AUSTRALIA
- 2013 350 EXC-F EUROPE
- 2013 350 EXC-F SIX DAYS EUROPE
- 2013 350 EXC-F USA
- 2013 350 SX-F EUROPE
- 2013 350 SX-F USA
- 2013 350 XC-F USA
- 2013 350 XCF-W USA
- 2013 450 EXC AUSTRALIA
- 2013 450 EXC EUROPE
- 2013 450 EXC SIX DAYS EUROPE
- 2013 450 SMR EUROPE
- 2013 450 SX-F EUROPE
- 2013 450 SX-F FACTORY EDITION EUROPE
- 2013 450 SX-F FACTORY EDITION USA
- 2013 450 SX-F USA
- 2013 450 XC- F USA
- 2013 450 XC-W USA
- 2013 500 EXC AUSTRALIA
- 2013 500 EXC EUROPE
- 2013 500 EXC SIX DAYS EUROPE
- 2013 500 EXC USA
- 2013 500 XC-W USA
- 2013 85 SX 17/14 EUROPE
- 2013 85 SX 19/16 EUROPE
- 2013 85 SXS 17/14 USA
- 2014 125 EXC EUROPE
- 2014 125 EXC SIX-DAYS EUROPE
- 2014 125 SX EUROPE
- 2014 125 SX USA
- 2014 150 SX EUROPE
- 2014 150 SX USA
- 2014 150 XC USA
- 2014 200 EXC AUSTRALIA
- 2014 200 EXC EUROPE
- 2014 200 XC-W USA
- 2014 250 EXC AUSTRALIA
- 2014 250 EXC EUROPE
- 2014 250 EXC-F AUSTRALIA
- 2014 250 EXC-F EUROPE
- 2014 250 EXC-F SIX DAYS EUROPE
- 2014 250 EXC SIX-DAYS EUROPE
- 2014 250 SX EUROPE
- 2014 250 SX-F EUROPE
- 2014 250 SX-F USA
- 2014 250 SX USA
- 2014 250 XC EU, US
- 2014 250 XC-F USA
- 2014 250 XCF-W USA
- 2014 250 XC-W USA
- 2014 300 EXC AUSTRALIA
- 2014 300 EXC EUROPE
- 2014 300 EXC SIX-DAYS EUROPE
- 2014 300 XC EU, US
- 2014 300 XC-W SIX DAYS USA
- 2014 300 XC-W USA
- 2014 350 EXC-F AUSTRALIA
- 2014 350 EXC-F EUROPE
- 2014 350 EXC-F SIX DAYS EUROPE
- 2014 350 EXC-F USA
- 2014 350 SX-F EUROPE
- 2014 350 SX-F USA
- 2014 350 XC-F USA
- 2014 350 XCF-W SIX DAYS USA
- 2014 350 XCF-W USA
- 2014 450 EXC AUSTRALIA
- 2014 450 EXC EUROPE
- 2014 450 EXC SIX DAYS EUROPE
- 2014 450 SMR EUROPE
- 2014 450 SX-F EUROPE
- 2014 450 SX-F FACTORY EDITION USA
- 2014 450 SX-F USA
- 2014 450 XC- F USA
- 2014 450 XC-W USA
- 2014 500 EXC AUSTRALIA
- 2014 500 EXC EUROPE
- 2014 500 EXC SIX DAYS EUROPE
- 2014 500 EXC USA
- 2014 500 XC-W USA
- 2014 85 SX 17/14 EUROPE
- 2014 85 SX 19/16 EUROPE
- 2014 85 SXS 17/14 USA
- 2015 125 EXC EUROPE
- 2015 125 EXC FACTORY EDITION EUROPE
- 2015 125 EXC SIX-DAYS EUROPE
- 2015 125 SX EUROPE
- 2015 125 SX USA
- 2015 150 SX EUROPE
- 2015 150 SX USA
- 2015 200 EXC AUSTRALIA
- 2015 200 EXC EUROPE
- 2015 200 XC-W USA
- 2015 250 EXC AUSTRALIA
- 2015 250 EXC EUROPE
- 2015 250 EXC FACTORY EDITION EUROPE
- 2015 250 EXC-F AUSTRALIA
- 2015 250 EXC-F CKD BRAZIL
- 2015 250 EXC-F EUROPE
- 2015 250 EXC-F FACTORY EDITION EUROPE
- 2015 250 EXC-F SIX DAYS EUROPE
- 2015 250 EXC SIX-DAYS EUROPE
- 2015 250 SX EUROPE
- 2015 250 SX-F EUROPE
- 2015 250 SX-F USA
- 2015 250 SX USA
- 2
Air filter BETA RR 2T/4T ’06-’19 (031.38.001.00.00/ HFF6112) Enduro Expert 158033EE
- Manufactured from a special dual-layer foam with different densities, providing a two-stage fitration and an optimal air flow.
- If washed with special solutions and greased with recommended oil, the air filters can be used over and over again, without any loss of performance.
- Successfully replacing OEM code (031.38.001.00.00).
Fitment:
Beta RR 125 LC 2T Enduro | 2018 |
Beta RR 125 LC 2T Enduro | 2019 |
Beta RR 125 LC 2T Racing | 2019 |
Beta RR 200 LC 2T Enduro Oilmix | 2019 |
Beta RR 200 LC 2T Racing Oilmix | 2023 |
Beta RR 250 2T Enduro | 2013 |
Beta RR 250 2T Enduro | 2014 |
Beta RR 250 2T Enduro | 2015 |
Beta RR 250 2T Enduro | 2016 |
Beta RR 250 2T Enduro | 2015 |
Beta RR 250 2T Enduro | 2016 |
Beta RR 250 2T Enduro | 2017 |
Beta RR 250 2T Enduro | 2017 |
Beta RR 250 2T Enduro Oilmix | 2018 |
Beta RR 250 2T Enduro Oilmix | 2019 |
Beta RR 250 2T Racing | 2014 |
Beta RR 250 2T Racing | 2015 |
Beta RR 250 2T Racing | 2016 |
Beta RR 250 2T Racing | 2015 |
Beta RR 250 2T Racing | 2016 |
Beta RR 250 2T Racing | 2017 |
Beta RR 250 2T Racing | 2018 |
Beta RR 250 2T Racing | 2019 |
Beta RR 300 2T Enduro | 2013 |
Beta RR 300 2T Enduro | 2014 |
Beta RR 300 2T Enduro | 2015 |
Beta RR 300 2T Enduro | 2016 |
Beta RR 300 2T Enduro | 2015 |
Beta RR 300 2T Enduro | 2016 |
Beta RR 300 2T Enduro | 2017 |
Beta RR 300 2T Enduro | 2017 |
Beta RR 300 2T Enduro Oilmix | 2018 |
Beta RR 300 2T Enduro Oilmix | 2019 |
Beta RR 300 2T Enduro Holcombe Replica Oilmix | 2019 |
Beta RR 300 2T Racing | 2013 |
Beta RR 300 2T Racing | 2014 |
Beta RR 300 2T Racing | 2015 |
Beta RR 300 2T Racing | 2016 |
Beta RR 300 2T Racing | 2015 |
Beta RR 300 2T Racing | 2016 |
Beta RR 300 2T Racing | 2017 |
Beta RR 300 2T Racing | 2018 |
Beta RR 300 2T Racing | 2019 |
Beta RR 350 4T Enduro | 2013 |
Beta RR 350 4T Enduro | 2014 |
Beta RR 350 EFI Enduro | 2015 |
Beta RR 350 EFI Enduro | 2016 |
Beta RR 350 EFI Enduro | 2015 |
Beta RR 350 EFI Enduro | 2016 |
Beta RR 350 EFI Enduro | 2017 |
Beta RR 350 EFI Enduro | 2018 |
Beta RR 350 EFI Enduro | 2019 |
Beta RR 350 4T Factory | 2014 |
Beta RR 350 4T Factory | 2014 |
Beta RR 350 4T Factory | 2014 |
Beta RR 350 4T Racing | 2013 |
Beta RR 350 EFI Racing | 2015 |
Beta RR 350 EFI Racing | 2016 |
Beta RR 350 EFI Racing | 2015 |
Beta RR 350 EFI Racing | 2016 |
Beta RR 350 EFI Racing | 2017 |
Beta RR 350 EFI Racing | 2018 |
Beta RR 350 EFI Racing | 2019 |
Beta RR 390 Enduro | 2015 |
Beta RR 390 Enduro | 2016 |
Beta RR 390 Enduro | 2016 |
Beta RR 390 Enduro | 2016 |
Beta RR 390 Enduro | 2017 |
Beta RR 390 Enduro | 2018 |
Beta RR 390 Enduro | 2019 |
Beta RR 390 Racing | 2016 |
Beta RR 390 Racing | 2017 |
Beta RR 390 Racing | 2018 |
Beta RR 390 Racing | 2019 |
Beta RR 400 Enduro | 2007 |
Beta RR 400 Enduro | 2013 |
Beta RR 400 Enduro | 2014 |
Beta RR 400 Racing | 2013 |
Beta RR 400 Racing | 2014 |
Beta RR 430 Enduro | 2015 |
Beta RR 430 Enduro | 2016 |
Beta RR 430 Enduro | 2016 |
Beta RR 430 Enduro | 2016 |
Beta RR 430 Enduro | 2017 |
Beta RR 430 Enduro | 2018 |
Beta RR 430 Enduro | 2019 |
Beta RR 430 Racing | 2015 |
Beta RR 430 Racing | 2016 |
Beta RR 430 Racing | 2016 |
Beta RR 430 Racing | 2017 |
Beta RR 430 Racing | 2018 |
Beta RR 430 Racing | 2019 |
Beta RR 450 Enduro | 2006 |
Beta RR 450 Enduro | 2007 |
Beta RR 450 Enduro | 2008 |
Beta RR 450 Enduro | 2009 |
Beta RR 450 Enduro | 2009 |
Beta RR 450 Enduro | 2013 |
Beta RR 450 Enduro | 2014 |
Beta RR 450 Racing | 2013 |
Beta RR 450 Racing | 2014 |
Beta RR 480 Enduro | 2015 |
Beta RR 480 Enduro | 2016 |
Beta RR 480 Enduro | 2015 |
Beta RR 480 Enduro | 2016 |
Beta RR 480 Enduro | 2015 |
Beta RR 480 Enduro | 2016 |
Beta RR 480 Enduro | 2017 |
Beta RR 480 Enduro | 2018 |
Beta RR 480 Enduro | 2019 |
Beta RR 480 Racing | 2015 |
Beta RR 480 Racing | 2015 |
Beta RR 480 Racing | 2016 |
Beta RR 480 Racing | 2015 |
Beta RR 480 Racing | 2016 |
Beta RR 480 Racing | 2017 |
Beta RR 480 Racing | 2018 |
Beta RR 480 Racing | 2019 |
Beta RR 498 Enduro | 2014 |
Beta RR 498 Racing | 2013 |
Beta RR 498 Racing | 2014 |
Beta Xtrainer 250 2T Oilmix | 2017 |
Beta Xtrainer 250 2T Oilmix | 2018 |
Beta Xtrainer 250 2T Oilmix | 2019 |
Beta Xtrainer 250 2T Oilmix | 2020 |
Beta Xtrainer 250 2T Oilmix | 2021 |
Beta Xtrainer 250 2T Oilmix | 2022 |
Beta Xtrainer 300 2T | 2015 |
Beta Xtrainer 300 2T | 2016 |
Beta Xtrainer 300 2T | 2015 |
Beta Xtrainer 300 2T | 2016 |
Beta Xtrainer 300 2T | 2017 |
Beta Xtrainer 300 2T Oilmix | 2018 |
Beta Xtrainer 300 2T Oilmix | 2019 |
Beta Xtrainer 300 2T Oilmix | 2020 |
Ελαστικό Metro Elite Obor 26*1.75 30tpi
Κατάλληλο για e-bike 25km/h
Ο σχεδιασμός στο πέλμα του προσφέρει την μέγιστη πρόσφυση σε στεγνο και βρεγμένο
ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ:
Κατασκευάζεται από ειδικό αφρό διπλής στρώσης με διαφορετικές πυκνότητες, παρέχοντας φιλτράρισμα δύο σταδίων και βέλτιστη ροή αέρα.
Εάν πλυθούν με ειδικά διαλύματα και λιπανθούν με το συνιστώμενο λάδι, τα φίλτρα αέρα μπορούν να χρησιμοποιηθούν ξανά και ξανά, χωρίς καμία απώλεια απόδοσης.
ΣΥΜΒΑΤΟ:
2023
BETA ENDURO RR 125 2T RACING
BETA ENDURO RR 125 2T
BETA ENDURO RR 200 2T
BETA ENDURO RR 200 2T RACING
BETA ENDURO XTRAINER 250 2T
BETA ENDURO RR 250 2T
BETA ENDURO RR 250 2T RACING
BETA ENDURO RR 300 2T RACING
BETA ENDURO XTRAINER 300 2T
BETA ENDURO RR 350 4T
BETA ENDURO RR 350 4T RACING
BETA ENDURO RR 390 4T RACING
BETA ENDURO RR 390 4T
BETA ENDURO RR 430 4T
BETA ENDURO RR 430 4T RACING
BETA ENDURO RR 480 4T RACING
BETA ENDURO RR 480 4T
2022
BETA ENDURO RR 125 2T
BETA ENDURO RR 125 2T RACING
BETA ENDURO RR 200 2T
BETA ENDURO RR 200 2T RACING
BETA ENDURO RR 250 2T RACING
BETA ENDURO RR 250 2T
BETA ENDURO RR 300 2T
BETA ENDURO RR 300 2T RACING
BETA ENDURO RR 350 4T RACING
BETA ENDURO RR 350 4T
BETA ENDURO RR-S 350 4T
BETA ENDURO RR 390 4T
BETA ENDURO RR-S 390 4T
BETA ENDURO RR 390 4T RACING
BETA ENDURO RR 430 4T RACING
BETA ENDURO RR 430 4T
BETA ENDURO RR-S 430 4T
BETA ENDURO RR 480 4T
BETA ENDURO RR 480 4T RACING
BETA ENDURO RR-S 500 4T
BETA ENDURO RR 125 2T RACING
BETA ENDURO RR 125 2T
BETA ENDURO RR 200 2T
BETA ENDURO RR 250 2T
BETA ENDURO RR 250 2T RACING
BETA ENDURO RR 300 2T RACING
BETA ENDURO RR 300 2T
BETA ENDURO RR 350 4T
BETA ENDURO RR 350 4T RACING
BETA ENDURO RR 390 4T RACING
BETA ENDURO RR 390 4T
BETA ENDURO RR 430 4T RACING
BETA ENDURO RR 430 4T
BETA ENDURO RR 480 4T
BETA ENDURO RR 480 4T RACING
ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
Τσαντάκι τιμονιού “Roller” της Force. Σχεδιασμένο για όλα τα ποδήλατα, σε χρώμα μαύρο/γκρι και μαύρο. Στερεώνεται στο ποδήλατο πολύ εύκολα με 2 velcro και διαθέτει αντανακλαστικές λωρίδες. |
ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ:
Τσαντάκι: | Force Roller |
Χρώμα: | Μαύρο/Γκρι // Μαύρο |
Διαστάσεις: | 200 x 100 x 100mm |
Βάρος: | 71g |
Χωρητικότητα: | 1,9L |
Χαρακτηριστικά: | Εσωτερική τσέπη |
Εσωτερικό γάντζο για τα κλειδιά | |
Αντανακλαστικές λωρίδες | |
Τοποθέτηση με velcro στο τιμόνι |
Connecting rod KTM EXC 250/300 2T ’98-’21 18x22x20 (54430034000) Enduro Expert 182220EE
- 1994 250 SX M/O EUROPE
- 1994 MXC 300 USA
- 1996 250 EXC M/O 13LT BRAZIL
- 1996 250 SX M/O DOOR
- 1996 300 EXC M/O 13LT USA
- 1996 300 EXC M/O EUROPE
- 1996 MXC 300 M/O 13LT USA
- 1997 250 EXC M/O 13LT USA
- 1997 250 EXC M/O EUROPE
- 1997 250 SX M/O EUROPE
- 1997 250 SX M/O DOOR
- 1997 300 EXC M/O 13LT USA
- 1997 300 EXC M/O EUROPE
- 1997 MXC 300 M/O 13LT USA
- 1998 250 EXC 12LT USA
- 1998 250 EXC EUROPE
- 1998 SX EUROPE 250
- 1998 250 SX USA
- 1998 300 EXC 12LT USA
- 1998 300 EXC EUROPE
- 1998 MXC 300 12LT USA
- 1998 MXC 380 12LT USA
- 1998 SX EUROPE 380
- 1999 250 EXC 12LT USA
- 1999 250 EXC EUROPE
- 1999 SX EUROPE 250
- 1999 250 SX USA
- 1999 300 EXC 12LT USA
- 1999 300 EXC EUROPE
- 1999 MXC 300 12LT USA
- 1999 MXC 380 12LT USA
- 1999 SX EUROPE 380
- 2000 250 EXC AUSTRALIA
- 2000 250 EXC EUROPE
- 2000 250 EXC USA
- 2000 SX EUROPE 250
- 2000 250 SX USA
- 2000 300 EXC AUSTRALIA
- 2000 300 EXC EUROPE
- 2000 300 EXC USA
- 2000 300 MXC USA
- 2000 MXC USA 380
- 2000 380 SX EUROPE
- 2000 380 SX USA
- 2001 250 EXC AUSTRALIA
- 2001 250 EXC EUROPE
- 2001 250 EXC SIX-DAYS EUROPE
- 2001 250 EXC USA
- 2001 SX EUROPE 250
- 2001 SXS EUROPE 250
- 2001 300 EXC AUSTRALIA
- 2001 300 EXC EUROPE
- 2001 300 EXC SIX-DAYS EUROPE
- 2001 300 EXC USA
- 2001 MXC 300 USA
- 2001 MXC USA 380
- 2001 SX EUROPE 380
- 2002 250 EXC AUSTRALIA
- 2002 250 EXC EUROPE
- 2002 250 EXC SIX-DAYS EUROPE
- 2002 250 EXC USA
- 2002 SX EUROPE 250
- 2002 300 EXC AUSTRALIA
- 2002 300 EXC EUROPE
- 2002 300 EXC USA
- 2002 MXC 300 USA
- 2002 SX EUROPE 380
- 2003 250 EXC AUSTRALIA
- 2003 250 EXC EUROPE
- 2003 250 EXC GREAT BRITAIN
- 2003 250 EXC SIX-DAYS EUROPE
- 2003 250 EXC USA
- 2003 SX EUROPE 250
- 2003 SXS EUROPE 250
- 2003 300 EXC AUSTRALIA
- 2003 300 EXC EUROPE
- 2003 300 EXC SIX-DAYS EUROPE
- 2003 300 EXC USA
- 2003 MXC 300 USA
- 2004 250 EXC AUSTRALIA
- 2004 250 EXC EUROPE
- 2004 250 EXC GREAT BRITAIN
- 2004 250 EXC SIX-DAYS EUROPE
- 2004 250 EXC USA
- 2004 250 SX EUROPE
- 2004 250 SXS EUROPE
- 2004 300 EXC AUSTRALIA
- 2004 300 EXC EUROPE
- 2004 300 EXC GREAT BRITAIN
- 2004 300 EXC USA
- 2004 300 MXC USA
- 2005 250 EXC AUSTRALIA
- 2005 250 EXC EUROPE
- 2005 250 EXC SIX-DAYS EUROPE
- 2005 250 EXC USA
- 2005 250 SX EUROPE
- 2005 250 SXS EUROPE
- 2005 300 EXC AUSTRALIA
- 2005 300 EXC EUROPE
- 2005 300 EXC SIX-DAYS EUROPE
- 2005 300 EXC USA
- 2006 250 EXC AUSTRALIA
- 2006 250 EXC EUROPE
- 2006 250 EXC SIX-DAYS EUROPE
- 2006 250 SX EUROPE
- 2006 250 SXS EUROPE
- 2006 250 XC USA
- 2006 250 XC-W SOUTH AFRICA
- 2006 250 XC-W USA
- 2006 300 EXC AUSTRALIA
- 2006 300 EXC EUROPE
- 2006 300 EXC SIX-DAYS EUROPE
- 2006 300 XC USA
- 2006 300 XC-W SOUTH AFRICA
- 2006 300 XC-W USA
- 2007 250 EXC AUSTRALIA
- 2007 250 EXC EUROPE
- 2007 250 EXC SIX-DAYS EUROPE
- 2007 250 SX EUROPE
- 2007 250 SXS EUROPE
- 2007 250 XC USA
- 2007 250 XC-W SOUTH AFRICA
- 2007 250 XC-W USA
- 2007 300 EXC AUSTRALIA
- 2007 300 EXC-E AUSTRALIA
- 2007 300 EXC-E EUROPE
- 2007 300 EXC EUROPE
- 2007 300 EXC SIX-DAYS EUROPE
- 2007 300 XC USA
- 2007 300 XC-W SOUTH AFRICA
- 2007 300 XC-W USA
- 2008 250 EXC AUSTRALIA
- 2008 250 EXC EUROPE
- 2008 250 EXC SIX-DAYS EUROPE
- 2008 250 SX EUROPE
- 2008 250 XC USA
- 2008 250 XC-W SOUTH AFRICA
- 2008 250 XC-W USA
- 2008 300 EXC-E AUSTRALIA
- 2008 300 EXC-E EUROPE
- 2008 300 EXC-E SIX-DAYS EUROPE
- 2008 300 XC USA
- 2008 300 XC-W SOUTH AFRICA
- 2008 300 XC-W USA
- 2009 250 EXC AUSTRALIA
- 2009 250 EXC SIX-DAYS EUROPE
- 2009 250 SX EUROPE
- 2009 250 XC USA
- 2009 250 XC-W SOUTH AFRICA
- 2009 250 XC-W USA
- 2009 300 EXC AUSTRALIA
- 2009 300 EXC EUROPE
- 2009 300 EXC SIX-DAYS EUROPE
- 2009 300 XC USA
- 2009 300 XC-W SOUTH AFRICA
- 2009 300 XC-W USA
- 2010 250 EXC AUSTRALIA
- 2010 250 EXC E-STARTER EUROPE
- 2010 250 EXC EUROPE
- 2010 250 EXC SIX-DAYS EUROPE
- 2010 250 SX EUROPE
- 2010 250 XC USA
- 2010 250 XC-W USA
- 2010 300 EXC AUSTRALIA
- 2010 300 EXC-E SIX-DAYS EUROPE
- 2010 300 EXC EUROPE
- 2010 300 XC USA
- 2010 300 XC-W USA
- 2011 250 EXC AUSTRALIA
- 2011 250 EXC EUROPE
- 2011 250 EXC FACTORY EDIT. EUROPE
- 2011 250 EXC SIX-DAYS EUROPE
- 2011 250 SX EUROPE
- 2011 250 XC EU, US
- 2011 250 XC-W USA
- 2011 300 EXC AUSTRALIA
- 2011 300 EXC-E SIX-DAYS EUROPE
- 2011 300 EXC EUROPE
- 2011 300 EXC FACTORY EDIT. EUROPE
- 2011 300 XC EU, US
- 2011 300 XC-W USA
- 2012 250 EXC AUSTRALIA
- 2012 250 EXC EUROPE
- 2012 250 EXC SIX-DAYS EUROPE
- 2012 250 SX EUROPE
- 2012 250 XC EU, US
- 2012 250 XC-W USA
- 2012 300 EXC AUSTRALIA
- 2012 300 EXC EUROPE
- 2012 300 EXC SIX-DAYS EUROPE
- 2012 300 XC EU, US
- 2012 300 XC-W USA
- 2013 250 EXC AUSTRALIA
- 2013 250 EXC EUROPE
- 2013 250 EXC SIX-DAYS EUROPE
- 2013 250 SX EUROPE
- 2013 250 SX USA
- 2013 250 XC EU, US
- 2013 250 XC-W USA
- 2013 300 EXC AUSTRALIA
- 2013 300 EXC EUROPE
- 2013 300 EXC SIX-DAYS EUROPE
- 2013 300 XC EU, US
- 2013 300 XC-W USA
- 2014 250 EXC AUSTRALIA
- 2014 250 EXC EUROPE
- 2014 250 EXC SIX-DAYS EUROPE
- 2014 250 SX EUROPE
- 2014 250 SX USA
- 2014 250 XC EU, US
- 2014 250 XC-W USA
- 2014 300 EXC AUSTRALIA
- 2014 300 EXC EUROPE
- 2014 300 EXC SIX-DAYS EUROPE
- 2014 300 XC EU, US
- 2014 300 XC-W SIX DAYS USA
- 2014 300 XC-W USA
- 2014 FREERIDE 250 R AUSTRALIA
- 2014 FREERIDE 250 R EUROPE
- 2015 250 EXC AUSTRALIA
- 2015 250 EXC EUROPE
- 2015 250 EXC FACTORY EDITION EUROPE
- 2015 250 EXC SIX-DAYS EUROPE
- 2015 250 SX EUROPE
- 2015 250 SX USA
- 2015 250 XC EU, US
- 2015 250 XC-W USA
- 2015 300 EXC AUSTRALIA
- 2015 300 EXC CKD BRAZIL
- 2015 300 EXC EUROPE
- 2015 300 EXC FACTORY EDITION EUROPE
- 2015 300 EXC SIX-DAYS EUROPE
- 2015 300 XC EU, US
- 2015 300 XC-W SIX DAYS USA
- 2015 300 XC-W USA
- 2015 FREERIDE 250 R AUSTRALIA
- 2015 FREERIDE 250 R EUROPE
- 2015 FREERIDE 250 R USA
- 2016 250 EXC AUSTRALIA
- 2016 250 EXC EUROPE
- 2016 250 EXC SIX-DAYS EUROPE
- 2016 250 SX EUROPE
- 2016 250 SX USA
- 2016 250 XC EU, US
- 2016 250 XC-W DOOR
- 2016 300 EXC AUSTRALIA
- 2016 300 EXC CKD BRAZIL
- 2016 300 EXC EUROPE
- 2016 300 EXC SIX-DAYS EUROPE
- 2016 300 XC EU, US
- 2016 300 XC-W SIX DAYS USA
- 2016 300 XC-W DOOR
- 2016 FREERIDE 250 R AUSTRALIA
- 2016 FREERIDE 250 R EUROPE
- 2016 FREERIDE 250 R USA
- 2017 250 EXC AUSTRALIA
- 2017 250 EXC EUROPE
- 2017 250 EXC SIX-DAYS EUROPE
- 2017 250 SX EUROPE
- 2017 250 SX USA
- 2017 250 XC USA
- 2017 250 XC-W DOOR
- 2017 300 EXC AUSTRALIA
- 2017 300 EXC CKD BRAZIL
- 2017 300 EXC EUROPE
- 2017 300 EXC SIX-DAYS EUROPE
- 2017 300 XC USA
- 2017 300 XC-W SIX DAYS USA
- 2017 300 XC-W DOOR
- 2017 FREERIDE 250 R EUROPE
- 2017 FREERIDE 250 R USA
- 2018 250 EXC AUSTRALIA
- 2018 250 EXC SIX DAYS TPI EUROPE
- 2018 250 EXC TPI EUROPE
- 2018 250 SX EUROPE
- 2018 250 SX USA
- 2018 250 XC USA
- 2018 250 XC-W TPI DOOR
- 2018 250 XC-W DOOR
- 2018 300 EXC AUSTRALIA
- 2018 300 EXC CKD BRAZIL
- 2018 300 EXC SIX DAYS TPI EUROPE
- 2018 300 EXC TPI EUROPE
- 2018 300 XC USA
- 2018 300 XC-W SIX DAYS USA
- 2018 300 XC-W DOOR
- 2019 250 EXC SIX DAYS TPI EUROPE
- 2019 250 EXC TPI EUROPE
- 2019 250 SX EUROPE
- 2019 250 SX USA
- 2019 250 XC USA
- 2019 250 XC-W TPI DOOR
- 2019 300 EXC CKD BRAZIL
- 2019 300 EXC SIX DAYS TPI EUROPE
- 2019 300 EXC TPI EUROPE
- 2019 300 XC USA
- 2019 300 XC-W SIX DAYS TPI USA
- 2019 300 XC-W TPI DOOR
- 2020 250 EXC SIX DAYS TPI EUROPE
- 2020 250 EXC TPI EUROPE
- 2020 250 SX EUROPE
- 2020 250 SX USA
- 2020 250 XC TPI USA
- 2020 250 XC-W TPI DOOR
- 2020 300 EXC CKD BRAZIL
- 2020 300 EXC SIX DAYS TPI EUROPE
- 2020 300 EXC TPI ERZBERGRODEO EUROPE
- 2020 300 EXC TPI EUROPE
- 2020 300 XC TPI USA
- 2020 300 XC-W SIX DAYS TPI USA
- 2020 300 XC-W TPI USA
Barrier tape with AWORKX logo. Ideal for use in races, trainings, events.
Length 300 m, width 8 cm, on a roll
Plastic protection for radiator hose protects the hose against the wear on the powervalve, at 250/300 TPI bikes the hose is too close to the powervalve and can be easily damaged.
Οικονομικό ελαστικό 26 ιντσών με extra πλαϊνή προστασία και άριστες προδιαγραφές πρόσφυσης κατάλληλο τόσο για χρήση σε άσφαλτο αλλά και σε χώμα, που ταιριάζει σε όλες τις ανάγκες σας και μπορείτε να κάνετε ποδήλατό με απόλυτη ασφάλεια!
Συμβατό για ποδήλατα MTB αλλά και ορισμένα TREKKING.
Electric starter brushes are pieces of contacts that pass battery current to the commutator of a starter motor. They are also called carbon brushes, mainly because they have always contained carbon as the main material. Starter brushes are usually located on or near the motor’s endplate, housed in brush holders.
Our Electric Starter Brush Kit comes in handy when you want to renew and reset your bike’s electric starter’s endurance.
Electric Starter Brush Kit for KTM / Husqvarna / Husqvarna 250/300/350 2017-2022
- KTM EXC 250/300 2017-2022
- Husqvarna TE 250/300 – 2017-2022
- GasGas EC 300 2021-2022
- Beta RR 2017-2022
Air filter KTM EXC ‘17-’21 (79006015000) HFF5019 Enduro Expert 5019EE
Fitment:
- 2015 250 SX-F FACTORY EDITION USA
- 2015 450 SX-F FACTORY EDITION USA
- 2016 125 SX EUROPE
- 2016 125 SX USA
- 2016 150 SX EUROPE
- 2016 150 SX USA
- 2016 250 SX-F EUROPE
- 2016 250 SX-F FACTORY EDITION USA
- 2016 250 SX-F USA
- 2016 250 XC-F USA
- 2016 350 SX-F EUROPE
- 2016 350 SX-F USA
- 2016 350 XC-F USA
- 2016 450 SX-F EUROPE
- 2016 450 SX-F FACTORY EDITION USA
- 2016 450 SX-F USA
- 2016 450 XC- F USA
- 2017 125 SX EUROPE
- 2017 125 SX USA
- 2017 125 XC-W EUROPE
- 2017 150 SX EUROPE
- 2017 150 SX USA
- 2017 150 XC-W USA
- 2017 250 EXC AUSTRALIA
- 2017 250 EXC EUROPE
- 2017 250 EXC-F AUSTRALIA
- 2017 250 EXC-F CKD BRAZIL
- 2017 250 EXC-F EUROPE
- 2017 250 EXC-F SIX DAYS EUROPE
- 2017 250 EXC-F USA
- 2017 250 EXC SIX-DAYS EUROPE
- 2017 250 SX EUROPE
- 2017 250 SX-F EUROPE
- 2017 250 SX-F FACTORY EDITION USA
- 2017 250 SX-F USA
- 2017 250 SX USA
- 2017 250 XC-F USA
- 2017 250 XC USA
- 2017 250 XC-W USA
- 2017 300 EXC AUSTRALIA
- 2017 300 EXC CKD BRAZIL
- 2017 300 EXC EUROPE
- 2017 300 EXC SIX-DAYS EUROPE
- 2017 300 XC USA
- 2017 300 XC-W SIX DAYS USA
- 2017 300 XC-W USA
- 2017 350 EXC-F AUSTRALIA
- 2017 350 EXC-F CKD BRAZIL
- 2017 350 EXC-F EUROPE
- 2017 350 EXC-F SIX DAYS EUROPE
- 2017 350 EXC-F USA
- 2017 350 SX-F EUROPE
- 2017 350 SX-F USA
- 2017 350 XC-F USA
- 2017 450 EXC-F AUSTRALIA
- 2017 450 EXC-F EUROPE
- 2017 450 EXC-F SIX DAYS EUROPE
- 2017 450 EXC-F SIX DAYS USA
- 2017 450 SX-F EUROPE
- 2017 450 SX-F FACTORY EDITION USA
- 2017 450 SX-F USA
- 2017 450 XC- F USA
- 2017 500 EXC-F AUSTRALIA
- 2017 500 EXC-F EUROPE
- 2017 500 EXC-F SIX DAYS EUROPE
- 2017 500 EXC-F USA
- 2018 125 SX EUROPE
- 2018 125 SX USA
- 2018 125 XC-W EUROPE
- 2018 150 SX EUROPE
- 2018 150 SX USA
- 2018 150 XC-W USA
- 2018 250 EXC AUSTRALIA
- 2018 250 EXC-F AUSTRALIA
- 2018 250 EXC-F CKD ARGENTINA
- 2018 250 EXC-F CKD BRAZIL
- 2018 250 EXC-F EUROPE
- 2018 250 EXC-F SIX DAYS EUROPE
- 2018 250 EXC-F USA
- 2018 250 EXC SIX DAYS TPI EUROPE
- 2018 250 EXC TPI EUROPE
- 2018 250 SX EUROPE
- 2018 250 SX-F EUROPE
- 2018 250 SX-F USA
- 2018 250 SX USA
- 2018 250 XC-F USA
- 2018 250 XC USA
- 2018 250 XC-W TPI USA
- 2018 250 XC-W USA
- 2018 300 EXC AUSTRALIA
- 2018 300 EXC CKD BRAZIL
- 2018 300 EXC SIX DAYS TPI EUROPE
- 2018 300 EXC TPI EUROPE
- 2018 300 XC USA
- 2018 300 XC-W SIX DAYS USA
- 2018 300 XC-W USA
- 2018 350 EXC-F AUSTRALIA
- 2018 350 EXC-F CKD BRAZIL
- 2018 350 EXC-F EUROPE
- 2018 350 EXC-F SIX DAYS CKD BRAZIL
- 2018 350 EXC-F SIX DAYS EUROPE
- 2018 350 EXC-F USA
- 2018 350 SX-F EUROPE
- 2018 350 SX-F USA
- 2018 350 XC-F USA
- 2018 450 EXC-F AUSTRALIA
- 2018 450 EXC-F EUROPE
- 2018 450 EXC-F SIX DAYS EUROPE
- 2018 450 EXC-F SIX DAYS USA
- 2018 450 SX-F EUROPE
- 2018 450 SX-F FACTORY EDITION USA
- 2018 450 SX-F USA
- 2018 450 XC-F USA
- 2018 500 EXC-F AUSTRALIA
- 2018 500 EXC-F EUROPE
- 2018 500 EXC-F SIX DAYS EUROPE
- 2018 500 EXC-F USA
- 2019 125 SX EUROPE
- 2019 125 SX USA
- 2019 125 XC-W EUROPE
- 2019 150 SX EUROPE
- 2019 150 SX USA
- 2019 150 XC-W USA
- 2019 250 EXC-F AUSTRALIA
- 2019 250 EXC-F CKD ARGENTINA
- 2019 250 EXC-F CKD BRAZIL
- 2019 250 EXC-F EUROPE
- 2019 250 EXC-F SIX DAYS EUROPE
- 2019 250 EXC-F USA
- 2019 250 EXC SIX DAYS TPI EUROPE
- 2019 250 EXC TPI EUROPE
- 2019 250 SX EUROPE
- 2019 250 SX-F EUROPE
- 2019 250 SX-F USA
- 2019 250 SX USA
- 2019 250 XC-F USA
- 2019 250 XC USA
- 2019 250 XC-W TPI USA
- 2019 300 EXC CKD BRAZIL
- 2019 300 EXC SIX DAYS TPI EUROPE
- 2019 300 EXC TPI EUROPE
- 2019 300 XC USA
- 2019 300 XC-W SIX DAYS TPI USA
- 2019 300 XC-W TPI USA
- 2019 350 EXC-F AUSTRALIA
- 2019 350 EXC-F CKD BRAZIL
- 2019 350 EXC-F EUROPE
- 2019 350 EXC-F SIX DAYS CKD BRAZIL
- 2019 350 EXC-F SIX DAYS EUROPE
- 2019 350 EXC-F USA
- 2019 350 SX-F EUROPE
- 2019 350 SX-F USA
- 2019 350 XC-F USA
- 2019 450 EXC-F AUSTRALIA
- 2019 450 EXC-F EUROPE
- 2019 450 EXC-F SIX DAYS EUROPE
- 2019 450 EXC-F SIX DAYS USA
- 2019 450 SX-F EUROPE
- 2019 450 SX-F FACTORY EDITION USA
- 2019 450 SX-F HERLINGS REPLICA
- 2019 450 SX-F USA
- 2019 450 XC-F USA
- 2019 500 EXC-F AUSTRALIA
- 2019 500 EXC-F EUROPE
- 2019 500 EXC-F SIX DAYS EUROPE
- 2019 500 EXC-F USA
- 2020 125 SX
- 2020 125 SX (2)
- 2020 150 EXC TPI EUROPE
- 2020 150 SX EUROPE
- 2020 150 SX USA
- 2020 150 XC-W TPI USA
- 2020 250 EXC-F CKD BRAZIL
- 2020 250 EXC-F EUROPE
- 2020 250 EXC-F SIX DAYS EUROPE
- 2020 250 EXC SIX DAYS TPI EUROPE
- 2020 250 EXC TPI EUROPE
- 2020 250 SX EUROPE
- 2020 250 SX-F EUROPE
- 2020 250 SX-F USA
- 2020 250 SX USA
- 2020 250 XC-F USA
- 2020 250 XC TPI USA
- 2020 250 XC-W TPI USA
- 2020 300 EXC CKD BRAZIL
- 2020 300 EXC SIX DAYS TPI EUROPE
- 2020 300 EXC TPI ERZBERGRODEO EUROPE
- 2020 300 EXC TPI EUROPE
- 2020 300 XC TPI USA
- 2020 300 XC-W SIX DAYS TPI USA
- 2020 300 XC-W TPI USA
- 2020 350 EXC-F CKD BRAZIL
- 2020 350 EXC-F EUROPE
- 2020 350 EXC-F SIX DAYS CKD BRAZIL
- 2020 350 EXC-F SIX DAYS EUROPE
- 2020 350 EXC-F USA
- 2020 350 SX-F EUROPE
- 2020 350 SX-F USA
- 2020 350 XC-F USA
- 2020 350 XCF-W USA
- 2020 450 EXC-F EUROPE
- 2020 450 EXC-F SIX DAYS EUROPE
- 2020 450 SX-F EUROPE
- 2020 450 SX-F USA
- 2020 450 XC-F USA
- 2020 500 EXC-F EUROPE
- 2020 500 EXC-F SIX DAYS EUROPE
- 2020 500 EXC-F SIX DAYS USA
- 2020 500 EXC-F USA
- 2020 500 XCF-W USA
- HUSQVARNA ’17-’21
Changing the oil has never been easier! Using the FmParts adapter you can change the oil in 5 minutes without soiling the shield or the floor. Just lean the motorcycle on its left side, unscrew the oil drain screw, fit the adapter, lift the motorcycle, and then the oil will drain off.
And you’re done! It’s as simple as this!
It fits on all KTM / Husqvarna 250/300/350/450/500 from 2007 -2022
Weight: 0.045 kg
KTM | SX-F 450 | 2023 | ALL | |
KTM | SX-F 350 | 2023 | ALL | |
KTM | SX 125 | 2023 | ALL | |
KTM | XC-F 350 I | 2023 | AMERICA | |
HUSQVARNA | TC 125 | 2023 | ALL | |
KTM | SX-F 250 | 2023 | ALL | |
KTM | SX 250 | 2023 | ALL | |
KTM | XC-F 450 I | 2023 | AMERICA | |
KTM | XC-F 250 I | 2023 | AMERICA | |
KTM | XC 300 TPI | 2023 | AMERICA | |
HUSQVARNA | TC 250 | 2023 | ALL | |
HUSQVARNA | FC 250 | 2023 | ALL | |
HUSQVARNA | FC 350 | 2023 | ALL | |
HUSQVARNA | FC 450 | 2023 | ALL | |
KTM | XC 250 TPI | 2023 | AMERICA | |
HUSQVARNA | FC 250 | 2022 | Rockstar Edition | AMERICA |
HUSQVARNA | FC 450 | 2022 | Rockstar Edition | AMERICA |
KTM | SX-F 450 | 2022 | Factory Edition | AMERICA |
KTM | SX-F 250 | 2022 | Factory Edition | AMERICA |
APOLLO
Φανάρι μπαταρίας με 5 led
Ευκολη τοποθέτηση της βάσης στο τιμόνι του ποδηλάτου
Μπαταρίες ΑΑΑ x 3τεμ(περιλαμβάνονται)
GLOBE
Φανάρι οπίσθιο με 5 led
Εύκολη τοποθέτηση
Μπαταρίες ΑΑΑ x 2 τεμ(περιλαμβάνονται)
Sherco SE/SEF 250/300 2T/4T ’21-’24 (13 dinti) Enduro Expert 853913EE
Sherco SE 2T 250/300 ’14-’20 (12 dinti) Enduro Expert 853912EE
Our valves seal the valve hole when the tube is replaced by mousse. By blowing in air, the tyre jumps out of the rim-bead very easily when mounted with mousse. Delivered in a double pack.
Συσκευασία Ζεύγους , Τιμή Ζεύγους .
Ταινία τριών επιστρώσεων εξαιρετικά ανθεκτική, κατασκευασμένη στις ΗΠΑ.
Ο ασφαλέστερος τρόπος να μετατρέψετε τους τροχούς σας σε Tubeless.
Το μήκος των 9 μέτρων επιτρέπει τη μετατροπή 4 τροχών μεγέθους 29″.
Διαστάσεις 25 mm X 9 m
Blister set of two opening Presta GREEN alloy valves with round base, long 45 mm, one spare valve core and one key.
Kids version kickstand για τοποθέτηση και σε τροχούς με μπλοκάζ. Μπορεί να εγκατασταθεί και όταν χρησιμοποιείτε φρένα δίσκου. Μηχανισμός γρήγορης αναδίπλωσης (QFM). Ρυθμιζόμενο μήκος. Μέγεθος τροχού: 16″ – 24″.
Το MERIDA SHORT FINGER CLASSIC είναι η άποψη της Merida σε ένα κλασικό σχέδιο ποδηλατικών γαντιών. Ένα ελαφρύ και άνετο γάντι για εντός και εκτός δρόμου. Το SHORT FINGER έχει δικτυωτό λίκρα backhand για να σας κρατά δροσερό και επένδυση gel στην παλάμη για να απορροφά τα χτυπήματα. Τα δάχτυλα έχουν εύκολη αφαίρεση και οι λεπτομέρειες από σιλικόνη εξασφαλίζουν τέλειο κράτημα σε όλες τις συνθήκες. Περιλαμβάνεται ένα μαξιλαράκι για τον αντίχειρα από μικροΐνες που βοηθά στην απομάκρυνση της εφίδρωσης.
Υλικο 50% Polyester + 50% Polyamide/Nylon
KTM 2T 250/300 ’16 / Freeride 250 ’16-’17 brush set 55140002144
- 2017 FREERIDE 250 R — ELECTRO STARTER
- 2017 FREERIDE 250 R — ELECTRO STARTER
- 2016 250 EXC (AU) — ELECTRIC STARTER
- 2016 250 EXC (EU) — ELECTRIC STARTER
- 2016 250 EXC SIX-DAYS (EU) — ELECTRIC STARTER
- 2016 250 XC (US/EU) — ELECTRIC STARTER
- 2016 250 XC-W (US) — ELECTRIC STARTER
- 2016 300 EXC (AU) — ELECTRIC STARTER
- 2016 300 EXC (ME) — ELECTRIC STARTER
- 2016 300 EXC SIX-DAYS (EU) — ELECTRIC STARTER
- 2016 300 XC (US/EU) — ELECTRIC STARTER
- 2016 300 XC-W (US) — ELECTRIC STARTER
- 2016 FREERIDE 250 R (AU) — ELECTRO STARTER
- 2016 FREERIDE 250 R (EU) — ELECTRO STARTER
- 2016 FREERIDE 250 R (US) — ELECTRO STARTER
Set of electric motor brushes KTM EXC 250/300 2T ’17-’23 (for electromotor OEM 55540001000 – 4 pcs.) Enduro Expert 24640EE
Fisa tehnica
- Motor
- 2T
4T - Tip Vehicul
- Motocicleta
- Culoare
- Rosu
- Marca Vehicul
- Beta
Set protectii rulmenti roata fata/spate KTM EXC/SX/SX-F/EXC-F ’07-’15/Husaberg -’13 4MX-BP-01BK
KTM EXC 125-530 ’07-’15
SX 125-450 ’07-’14
HUSABERG toate modelele pana in ’13
Fisa tehnica
- Tip Vehicul
- Motocicleta
- Fata Sau Spate
- Fata
Spate - Marca Vehicul
- Beta
Gas Gas
Honda
Husaberg
Husqvarna
KTM
Kawasaki
Suzuki
Yamaha
Ο σχεδιασμός στο πέλμα του θα σας δώσει γρήγορη επιτάχυνση ενώ ταυτόχρονα το βοηθά να καθαρίζει από υπολείμματα του δρόμου.
Κατάλληλο για χρήση enduro.
Εχει προδιάγραφες για χρήση και σε ποδήλατα ηλεκτρικά.
Ελαστικά OBOR Jumping Hare 26*2.25 60tpi
Κατάλληλο για ποδήλατα enduro . Το πέλμα του ειναι σχεδιασμένο να περνά από δασικό μονοπάτι αλλά και κοιλάδες.
Το πέλμα αποβάλει εύκολα την λάσπη και δίνει το μέγιστο σε κρατήματα.
Κατάλληλο για χρήση και σε e-bike.
Ελαστικά OBOR Firebolt 700*25 60tpi.
Σχεδιασμένο για ποδήλατα δρόμου.
Το πέλμα του εχει σχεδιαστεί χωρίς χάραξη στο μεσαίο τμήμα για καλύτερη κύλιση και χάραξη στα άκρα για καλύτερο κράτημα σε στροφές ακόμη και σε βρεγμένο οδόστρωμα.